Monday, 28 November 2011

lapang dan lembap

3)    0.00 kbps ... slow sangat... macamana nak jadi blogger sepenuh masa ni... macam saranan uncle gedek???
Errr... kbps tu stand for...???
2)    ada MaxisGift... tapi, dah luput pun... ishhh ...
1)    ni siapa ni??? carilah duit dengan cara lain...

Apabila lapang dan lembap muncul pada satu masa...

17 comments:

  1. Kbps tu kilobyte per second, tu bukan setakat lembap nae, memang mati terus...hehe

    ReplyDelete
  2. Afida;

    mati sekejap, hidup sekejap...
    sambil buat kerja lain sementara menunggu ni

    kbps = kami broadband perkhidmatan slow
    hahaha

    ReplyDelete
  3. tu la tanda kelemahan manusia...=)

    salam kenal...saya org kedah gak..bakal cikgu..hhee

    ReplyDelete
  4. kpbs - kamu perlu banyak sabar

    ReplyDelete
  5. saya asal dr Sik....la ni ngajar kt sarawak...huhu

    ReplyDelete
  6. Kpbs - Kalau payah2 buang saja, ok tak nae ? hehehe...

    ReplyDelete
  7. cg.Ma;

    Terima Kasih atas kunjungan...
    Salam kenal...
    wah.. bakal cikgu ni
    Saya dok Aloq Setaq... :-)

    ReplyDelete
  8. Cikli;

    musim hujan, maxis memang lembap kat sini

    ReplyDelete
  9. Twisties;

    nanti nak kaji situasi...

    ReplyDelete
  10. budak penjara;

    selkom puuuuunnnn...
    tengoklah nanti

    ReplyDelete
  11. cg.Norsha;

    hahaha... ok
    sebenarnya kbps = kalau buang pun susah
    tak dok koroje nanti :-)

    ReplyDelete
  12. pakai la blockbuster streamxy.

    ReplyDelete
  13. jangan caya lah semua ni! pernah gak dpt sms kononnya org indonesia tapi kat balai polis...minta bantuan credit hp hahah

    ReplyDelete
  14. siap ada arrow arrow merah...

    haha!

    ReplyDelete
  15. c'axoera;

    betul3
    Memang banyak sms menipu ni.

    ReplyDelete

Terima Kasih atas keperihatinan. Ia bermakna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...