Wednesday, 31 August 2011

Hitamkah Pak Tam itu???

Abdul Waffiy & Muhammad Naim






Waffiy : Mama... mama... Pak Tam itu bukan hitam pun.... kenapa panggil Pak Tam?

Waffiy : Cuma... kat sini je yang hitam... (sambil pegang dagunya...)

Errr... apa yang ada pada dagu Pak Tam???


15 comments:

  1. kat kelantan takde gelaran tu

    ReplyDelete
  2. tahi lalat kan..wachaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. cg.Iman;

    Kat kedah ni macam-macam ada...
    ada pak long, pak ngah, pak lang, pak njang, pak ndak, pak tih, pak tam, pak cik, pak su... :-)

    ReplyDelete
  4. bloghok;

    macam salah tu...

    jangguuuuut lah...

    ReplyDelete
  5. pak tam selalu pitam masa perhimpuan ke?
    selamat hari raya cikgu. maaf dipinta.

    ReplyDelete
  6. Salam Aidilfitri..
    ensem pulak Pak Tam tu..hehE..
    nyway selamt beraya sis..
    moga berbahgia bersama famili tercinta =)

    ReplyDelete
  7. Cikli;

    pitam kat perhimpunan? ya kot... :-)

    Pak Tam/Mak Tam itu pangkat yang dianugerahkan kpd anak ke7

    ReplyDelete
  8. qamarguyz;

    ensem? kalau Pak Tam tu tahu... mau pitam ni

    Salam Aidilfitri, Terima Kasih...

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raya Ckg Nae. Ni first time sy dgr istilah Pak Tam. Dulu 3 bulan saya dok kuala ketil sbb praktikel dan selalu jalan2 ke kg family angkat kt baling dan sungai petani. Tapi tak pernah dgr gelaran pak tam.

    ReplyDelete
  10. a kl citizen;

    Terima Kasih
    Selamat Hari Raya...
    Selamat Bertugas... :)

    ReplyDelete
  11. cg.Shameel;

    Ooo, pernah praktikal kat Kuala Ketil... Saya kat daerah Alor Setar...

    Tak pernah dengar? ya ka...? Mungkin bilangan ahli keluarga angkat tu tak ramai... jadi, belum sampai gelaran Pak Tam.

    Pak Tam tu panggilan anak buah saya pada adik. Kami sekeluarga panggil adik tu Bang Im.
    Anak buah panggil Pak Tam Bang Im... (Panggilan untuk bapa saudara)...

    ReplyDelete
  12. hi.hi.hi.....comel jerrrr....

    ReplyDelete
  13. syahid syahidaMay 23, 2012

    hihihi...

    ReplyDelete

Terima Kasih atas keperihatinan. Ia bermakna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...