Wednesday, 28 November 2012

tiba-tiba dia teringatkan saya...

 tanda ingatan...
prihatin!




Soalan:
Berdasarkan petikan message di atas, di antara berikut apakah balasan atau jawapan pemilik telefon bimbit tersebut?

A     Saya berbesar hati                  
B     Saya berterima kasih
C     Saya hairanlah ...                     
D     Saya ini siapa?
E      Saya orang PAS                        
F      Saya suka BN
G     Saya ... 1 Malaysia                   
H     Saya juga ...

tapi, saya memang jawab message tu.... haha 
Sebab ini pertama kali dia teringatkan saya.




9 comments:

  1. Balas je... Boleh blah!

    ReplyDelete
  2. romantik tetiba depa teringat. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah, jarang2 diingati ni.

      Delete
    2. hahaha. sesekali je kot depa nak ingat. hehe

      Delete
  3. Yg H.. betul tak..? kehkehkeh

    ReplyDelete
  4. jawapan: apa mimpi tiba2 msg kat saya.. hehehe.. ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih atas keperihatinan. Ia bermakna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...